DSC_3537_SmallPri projektu Družbeni mediji v izobraževanju se bomo spoprijeli s perečim problemom, in sicer z dejstvom, da naši dijaki ne preživljajo svojega prostega časa učinkovito in aktivno, ampak da čedalje bolj zamenjujemo resničnost z navidezno resničnostjo in postajajo odvisni od družbenih medijev, kot so Facebook, Twitter, Instagram in Snapchat. To smo zaznali na vseh šolah partnericah, kar je pripeljalo do skupne odločitve, da v zvezi s tem tudi nekaj ukrenemo.

Na prvem srečanju, ki je potekalo 26. in 27. oktobra 2016 v Slovenj Gradcu, smo se zbrali učitelji vseh sodelujočih šol. Podrobneje smo načrtovali delo v projektu in se dogovorili o prihodnjih srečanjih. Skupaj smo pripravili tudi prvi vprašalnik za dijake o rabi družbenih medijev, ki ga bodo izpolnili dijaki na vseh šolah.

Na vsaki izmed sodelujočih šol bomo v naslednjih dveh letih za dijake in učitelje organizirali izobraževanje, povezano z družbenimi mediji. Dijaki bodo tako imeli priložnost, da se dodobra spoznajo z vrstniki iz drugih držav in da z njimi komunicirajo v angleščini, kar bo za njih pomembna izkušnja.

Z vprašalniki, anketami in s pogovori z dijaki bomo preučili aktivnosti naših dijakov glede rabe družbenih medijev, jih soočili s tveganji, ki jih le ta prinaša, obenem pa jih bomo usmerili k aktivni rabi družbenih medijev. Spoznavali bodo namreč možnosti, kako uporabljati družbene medije v izobraževalne namene.

Veseli smo, da nam je uspelo pridobiti podporo nacionalne agencije Cmepius za mednarodni projekt Erasmus+ šolska partnerstva, saj smo s tem pridobili sredstva, s pomočjo katerih ga bomo lahko izpeljali. To bo nadstandardna storitev za dijake vseh štiriletnih programov – predšolska vzgoja, okoljevarstveni tehnik, ekonomski tehnik, gastronomija in turizem – ki pri projektu sodelujejo.

Pri projektu se bomo spoznavali in sodelovali s srednjimi šolami iz Italije (Istituto Maria Ausiliatrice, iz mesta Soverato, ki leži na jugu Italije), Poljske (Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich, iz mesta, ki leži na pol poti med Varšavo in Berlinom, z imenom Środa Wielkopolska), Slovaške (Spojena skola Kollarova 17, iz mesteca Sečovce na vzhodu Slovaške) in Turčije (Ahmet Kurttepeli A. Lisesi iz Adane, enega največjih turških mest). Srednja šola Slovenj Gradec in Muta je glavna koordinatorica projekta.
Na srečanju smo sodelovali naslednji učitelji naše šole: Veronika Sušnik, Nevenka Žlebnik, Marinka Dretnik, Suzana Planšak, Vesna Robnik in Tomaž Šoster. Pridružil pa se nam je tudi ravnatelj, gospod Bernard Kresnik, ki je ob začetku vsem udeležencem izrekel dobrodošlico, ob koncu pa jim je podelil uradna potrdila o udeležbi.

Tomaž Šoster,
koordinator projekta

Dostopnost