»OBISK TURISTIČNE BORZE IN OGLED CESARSKEGA MESTA«

Dunaj, 10. 1. 2018

Dijaki prvih, drugih in tretjih letnikov gastronomsko turistične usmeritve smo se v spremstvu štirih profesorjev v četrtek, 10.1.2019, odpravili na strokovno ekskurzijo na Dunaj. Pot smo začeli izpred glavne avtobusne postaje v Slovenj Gradcu, ob 5ih zjutraj.  V bližini Graza se nam je pridružila turistična vodnica Judita iz turistične agencije Galileo, nam predstavila program ekskurzije in nam povedala nekaj zanimivosti o naši sosednji državi. Med vožnjo smo lahko občudovali tudi lepote Avstrije.

Postanek smo imeli po dveh urah vožnje, kjer smo lahko opravili toaleto, kaj pojedli in popili. Na cilj smo prispeli okrog 10. ure. Naš prvi ogled je bil dvorec Schӧnbrunn, kjer smo dobili audio guide. S pomočjo le-teh smo v vsaki sobi, ki so bile vredne ogleda, izvedeli več o tem Habsburškem dvorcu in življenju v njem. Po ogledu smo pot nadaljevali proti turističnemu sejmu z naslovom Ferien- und Urlaubsmesse. Med vožnjo smo lahko skozi okna avtobusa videli Opero, Umetnostni in Naravoslovni muzej, Mestno hišo, Univerzo, Borzo, Parlament, Dunajski Prater in drugo. Na sejmu so razstavljalci iz 80-ih držav predstavljali ponudbo na področju počitnic in prostega časa, tudi Slovenci. Na sejmu smo zbirali gradivo za pouk turizma, reševali delovni list in fotografirali. Po obisku sejma smo si ogledali Štefanovo cerkev, visoko kar 136 m. Imeli smo tudi veliko prostega časa in možnost  okusiti pravo dunajsko hrano. Naš zadnji ogled pa je bila Hundertwasserjeva hiša, ki je bila nekaj posebnega.

Ob 5-ih popoldne smo se odpeljali nazaj proti domu. Vodnica nam je tudi svetovala, kako biti dober vodnik, kako biti zanimiv gostom, kakšne informacije jim moraš dati in čemu se je potrebno izogibati (mašila, ponavljanje besed…). V Slovenj Gradec smo prišli po predvidenem času, ob 21.00. Naša ekskurzija se je končala, naučili smo se veliko novega in smo veseli, da smo se je lahko udeležili.