V okviru interesnih dejavnosti, vsebin, povezanih s programom predšolske vzgoje, je v torek, 5. junija, 3. letnik obiskal vrtec Montessori v Slovenj Gradcu.

Vrtec s tem alternativnim konceptom predšolske vzgoje deluje v okviru Eduke in se imenuje Hiša otrok. Svoje prostore ima v 1. nadstropju NameNove v Slovenj Gradcu.

Direktorica ga. Aleša Jordan nas je prijazno sprejela in nam v času, ko so bili otroci II. starostnega obdobja na prostem, predstavila njihov vrtec, ki dela po načelu Pomagaj mi, da naredim sam. Dijaki so bili presenečeni, ko so izvedeli, da je vloga njihovih vzgojiteljev zelo drugačna kot v javnih vrtcih, saj predvsem opazujejo otroke in svoja opažanja o njihovem razvoju beležijo ter seveda pripravljajo t. i. materiale, ki so igrače in delovni predmeti teh otrok. V živo so lahko slišali, kako eden izmed vzgojiteljev z otroki ves čas govori angleško. T. i. »native speaker« je tudi velika posebnost vrtca Montessori, prav tako dejstvo, da vse dejavnosti gradijo na občutljivih oz. kritičnih obdobjih otrok, kar pomeni, da v času otrokove dojemljivosti za matematiko, npr., več dejavnosti namenijo temu področju. Vodja je tudi poudarila, da slovenjgraški vrtec Montessori ni izključno katoliški, kar je sicer pogosto.

Posebnosti Hiše otrok so naše dijake predšolske vzgoje zelo pritegnile, predvsem fantje so se z velikim zanimanjem zapletli v pogovor z direktorico.

Letos je vrtec Montessori v Slovenj Gradcu obiskala že druga generacija dijakov in spet, kot že lani, jim je na začetku odigrala igrico, ki jo tretji letniki vsako leto naštudirajo pri dramatizaciji, letos pod vodstvom prof. Andreje Breznik Pujsek si želi kolo. Ob gledanju so se malčki sicer zabavali, a tudi zajokali, ko se je pojavil strašen volk.

                                                                                                                  Helena Merkač, prof.

Ogled fotografij >>

Dostopnost